Dålig onsdag

Hejsan! Klev upp vid sju idag också för sett skjutsa Elias sedan vilade jag tills jag skulle jobba. Nu har jag rast och har nästan ätit klart.Jag tycker inte om att vakna på fel sida men det gjorde jag idag. Är på dåligt humör, allmänt less bara. 1000 tankar i huvudet, förvirrad och jätte trött. Jag har inte lyckats ställa tillbaka dygnet efter helgens nattjobb så i natt somnade jag efter tre, jag kommer sova gott i natt. Som salt i såren så missar jag alla pass på Etic idag eftersom jag slutar klockan sju. Håller tummarna för att den här dagen går snabbt så att jag får åka hem och mysa ner mig i sängen och sova ut riktigt Det behövs!
L O V E
erikahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0