Helgen

Hejsan!

Helgen har varit bra! I fredags jobbade jag till åtta sen åkte jag hem och duschade och fixade mig. Åkte till Elin sen och vi körde lite folk, kollade på film och pratade. Jag kom hem vid fem men sen åkte jag och träffade en kompis jag inte träffat på länge så kom hem halv åtta och då sov jag till tolv. Då ringde mamma och ville åka till Birsta så jag följde med dit men hittade ingenting. Åkte hem och fixade mig efter det sen kom Emma och hämtade mig så vi åkte hem till henne och hon fixade sig sen åt vi go mat och bara myste på. Det är så roligt att träffa människor som man inte träffat på länge!

Vid åtta fick vi skjuts till Elin av Emmas mormor. Där drack vi lite och spelade spel sen kom Anna också och vid halv elva åkte vi till stan. Vi va på memento sen gick vi ner på navet och handlade lite sen tillbaka till memman. Det va roligt. Vid två tyckte jag att det räckte så åkte till Timrå och sov. Sen idag hämtade pappa mig vid halv två så jag åkte till Elin och hämtade min väska sen åkte jag hem och duschade.

Vid tre åkte jag upp till Korpstugan på en liten föreläsning/kurs om idrottsskador. Den var väldigt intressant! När den slutade kl sex städade vi undan. Nu ikväll har jag ätit och myst framför TV:n med mamma och Charlie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0