Helgen

Har varit otroligt dålig att uppdatera men det är så när tiden inte räcker till.
 
I fredags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde men jag tror att jag bara tog det lugnt efter jobbet framför TV:n.
 
I lördags blev det ingen hockey men jag tog det lugnt hela dagen sen åkte jag till Annie och drack en eller några cider och nått glas vin sedan åkte vi till stan men det blev inte krogen utan vi gick till Donken sen åkte vi tillbaka till Annie och där Matilda och några fler var så vi umgicks lite sen fick jag skjuts hem och la mig och sov.
 
Idag har jag sovit halv dagen, hjälpt mamma med maten, städat lite, målat Charlies bur och bara tagit det lugnt. Nu ikväll har jag kollat på TV med trevligt sällskap. Snart tänkte jag snart lägga mig så att jag kan vända tillbaka dygnet någon gång.
 
Imorgon ska jag byta däck på Peters bil sedan ska jag och pappa åka till stugan där mormor och morfar är och stänga av vattnet och fixa klart allt inför vintern. Efter det får jag se vad som händer. Det kanske blir Etic.
 
L O V E
erikahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0