Äntligen ledighet!

Det är helt otroligt. Från och med idag (måndag) är jag ledig, måndag, tisdag, lördag, söndag och måndag. Jag har inte varit ledig så mycket sedan i Juni, helt underbart!
 
Idag ska jag som sagt till frissan, hoppas på bra resultat. Efter det kanske jag åker en sväng till Birsta för att köpa en ny jacka. Självklart ska jag till Etic på kvällen och köra spinning, core och pace.
 
Imorgon ska jag till tandläkaren vid tolv för att gjuta en form efter mina tänder. Jag ska få bettskena eftersom min käke knäcker och det är obehagligt. Med hjälp av bettskenan kan käkbenet avlastas vilket kanske förhindrar knäckningarna. Jag kommer måsta ha bettskenan när jag sover och den förhindrar även att man gnisslar tänder. Ibland när jag vaknar känns det som om jag har bitit ihop mina tänder så mycket som det bara går hela natten så att jag är helt öm. Jag hoppas på en förbättring i alla fall. 
 
Mina planer just nu är att det blir en utgång till helgen, ev. på lördag. Jag måste passa på när jag har ledig helg och det var väldigt länge sedan jag var ut. Det kommer bli väldigt roligt ifall det blir av. 
 
Andra planer jag har för veckan är att byta till vinterdäck på min kusins bil som jag har lånat och jag ska måla Charlies nya bur så att han kan flytta in. Jag får se ifall jag hinner med någon hockeymatch också. Det gäller att vara effektiv när man väl är ledig, eller? ;)
 
Snyggingen min!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0