I can't change who I am

Love me for who I am or Leave me and never come back!

Jag tycker om att vara singel, har varit det i ett år nu. Det är skönt för att jag kan göra vad jag vill när jag vill utan att någon kille ska hålla mig tillbaka så att jag inte uppfyller mina drömmar. Ifall jag skulle vilja flytta eller åka bort så kan jag göra det utan att fundera på något förhållande och även om man inte sitter ihop u ett förhållande så behöver man ändå ge det tid för att det ska fungera.

Jag är ung och fri, inget kan hindra mig från att göra det jag vill av mitt liv!

Men klart det finns saker jag saknar. Någon som håller om mig när jag känner mig nere, som alltid finns där och förstår mig och kan få mig på andra tankar. Någon som jag kan lita på och vara mig själv med. Någon jag kan dela min framtid med. Jag vill resa, upptäcka nya saker, bo tillsammans med någon, bilda familj osv så småning om. Bara att ha sällskap i soffan framför TV:n och att slippa somna och vakna ensam var eviga dag. Men självklart vill jag hitta den som är rätt för mig. Bara få hålla om någon, pussas, få höra snälla och gulliga saker, bara få säga att jag älskar någon..

Jag tror jag saknar att ha ett förhållande ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0