I shot for the sky, I'm stuck on the ground

Hejsan! Idag är jag ledig precis som igår, loveit! Skjutsade Elias till bussen halv åtta imorse. Hur snäll stora syster har han inte då? Som kliver upp sju för att skjutsa honom till bussen trots att hon är ledig! När jag kom hem fikade jag sen sov jag två timmar till. 11.50 var det tandläkaren som gällde. Jag fick stoppa i nån form med nått som kändes som lera i munnen och ha den där några minuter tills den stelnade och när tandläkaren skulle dra bort formen kändes det som hela tänderna skulle följa med, läskigt!

Sen var jag och handlade, fyra proppade kassar blev det. Nu har jag nyss ätit upp min sallad som jag plockade ihop på Ica. Tänkte trippla håret nu sedan städa upp lite. Vid fyra ska jag möta upp Elias och mamma i Birsta för att Elias ska kolla på jacka. Kanske missar spinningen idag men det lutar åt att det blir hockey i alla fall.

Köpte ny jacka igår också, väldigt nöjd är jag! Det blev den vita och beiga. Ska kolla på en matchande halsduk idag tänkte jag.

Ska kila nu, L O V E!
erikahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0