If this love just exist in my dreams, don't wake me up

Idag vaknade jag vid sju men slog på lite musik och somnade om. Vakna vid elva och klev upp. Mormor och morfar kom förbi och hälsade på, fikade lite med dem och sedan har jag fixat mig och klätt på mig.
 
Igår jobbade jag 8-11 sen drog jag till Birsta där jag mötte upp mamma för att kika lite sen blev det lunch på Ikea. Tittade runt på jackor och fick med mig en ögonfransböjare och puder hem. Efter det var jag på hockeyn, forever alone. De jag skulle gå med fick förhinder och blev hemma men jag ville så gärna gå. Det blev vinst på straffar, otroligt skönt!
 
Sen får jag se vad jag hittar på. Tänkte dra ut med kameran i det fina vädret sen ikväll blir det självklart spinning och gym på Etic.

L O V E
erikahahah
 
Gårdagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0