I'm sorry for today!

Hellu! Ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen idag. Jag vaknade vid ett och skyndade mig att äta frukost och fixa mig innan jag åkte och fixade några saker i Timrå och efter det åkte jag till Birsta. Hittade ett linne, en tröja, en klänning, en kjol, ett nagellack och en halsduk. Sedan åt jag lite på Ikea innan jag åkte vidare till jobbet. Slutade vid nio och då bytte jag om och tog bilen hem, fikade, såg på TV med familjen och va lite med Charlie. Har helt enkelt inte haft tid att blogga. Lovar att jag uppdaterar bättre imorgon. Tänkte lägga in bilder på det jag har köpt också.

Nu tänkte jag slå på en film och sova.

L O V E
erikahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0