It actually kills me when we don't talk..

Godkväll!
Idag har jag inte gjort mycket, tog en sovmorgon sedan myste jag i soffan framför TV:n hela dagen till halv fyra då jag åkte till Birsta McDrive och hämtade växel sedan åkte jag till jobbet. Fick stå överallt, till och med i driven där jag aldrig stått förut, det var roligt men det kom så otroligt mycket bilar så det blev lite tufft eftersom det var första gången. Kom hem vid halv elva och sedan dess har jag tittat på TV med mamma och pappa och vi har ansökt om lägenhet i London igen samma tid som förra året.

Nu ska jag snart sova för imorgon ska jag följa med Elin och några till Boda Borg. Super roligt kommer det bli. På kvällen får jag se vad som händer. Det enda jag har planerat resten av veckan är hockey på torsdag med Elin och vara med Elin på dagen, hockey på lördag samt jobb hela helgen.

Räknar ner till Paris också, kom fram till att jag har max 13 arbetspass kvar innan vi åker, längtar efter att få vara ledig och komma bort härifrån även om det bara är en vecka. Hoppas verkligen att tiden går fort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0