Måndag igen

Godmorgon!

Ursäkta den dåliga uppdateringen. I lördags jobbade jag sen åt vi hos mormor och myste på där hela kvällen framför hockeyn. Vid elva ville Annie och Matilda ha skjuts så skjutsade dem sen åkte jag och Matilda runt i bilen sen hem till henne och pratade. Kom hem vid tre och la mig och sov.

Igår jobbade jag 10-19, det var döden! Jag var så otroligt trött pga all brist på sömn. Efter jobbet åkte jag hem och duschade osv. Sen åkte jag iväg och hälsade på en, vi tittade på TV och pratade, trevligt! Kom hem vid elva och la mig framför TV:n, somnade på soffan och vaknade kl sju i morse, då gick jag och la mig i sängen och vaknade halv ett. Jag sov typ 12 timmar!

Nu ska jag kliva upp och äta lite, laddar för jobb 17-21.30 och imorgon är jag LEDIG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0