Min kärlek



Det finns absolut ingenting som är bättre än The Vampire Diaries. Det var min super fina vän Amanda som fick mig att kolla på det. När jag såg första avsnittet tänkte jag att det inte var något för mig eftersom jag inte tycker om vampyrer och sånt men sen gav jag det en chans och det är jag glad över. Jag kan se alla säsonger och alla avsnitt 100 ggr, jag ledsnar aldrig på serien. Jag är helt kär i den. Jag har sett de tre första säsongerna 100ggr och har längtat jätte mycket efter fjärde säsongen som började sändas 11 oktober utomlands, tror det var i USA. Är det någon som vet när den börjar sändas i Sverige? Åh jag längtar!!

Det är som att jag hamnar i en annan värld när jag kollar på det. Det är både spänning, mord, kärlek och allt som behövs för att den ska bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0