Oct. 20, 2012

Tja!

Orkar inte berätta om gårdagen förutom att jag var med Amanda och att det inte slutade som vi hade tänkt oss. När jag kom hem tittade jag på The Vampire Diaries tills jag somnade.

Idag klev jag upp vid sju och förberedde mig för jobb 9-15. Just nu har jag rast. Kom äntligen ihåg att ta med matlåda idag så det blev spagetti och köttfärssås. Jag börjar om 10min och då har jag lite mindre än två timmar kvar. Det är en sån dag på jobbet där inget vill gå som det ska. En sån dag man blir trött av.

När jag slutar ska jag skynda mig hem och duscha sen är vi bjudna på mat hos mormor och morfar så ska dit och äta och mysa på. Ikväll får jag se vad som händer, det blir lugnt eftersom jag jobbar imorgon också.

L O V E
erikahahah



Bilden är nån månad gammal men sådär snygg är jag när jag får stå i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0