Onsdag

Tjena! Klev upp kl sju och fikade med pappa och Elias, fixade mig och skjutsade Elias till skolan på vägen till jobbet. jag jobbade kort pass idag, 9-13 och stod i kassan hela dagen vilket jag tycker är roligast. Efter jobbet åt jag en sweet chili chicken wrap innan jag åkte hem och la mig på soffan. Har legat där ett tag nu och tänkte träna vid halv sex, spinning. Men mår inge vidare just nu så jag får se hur det blir med det..

Tittade inte hockeyn igår men såg efteråt att Timrå vann med 5-1 mot Linköping borta, hur gick det till egentligen? Jag håller tummarna för vinst hemma imorgon också, jag ska dit i alla fall!

Fick nyss veta att min ledighet blev beviljad så nu är det helt säkert att jag kan följa med till Paris! Jag ser fram emot det väldigt mycket, det är bara en månad och några dagar kvar. :D

Ni får ha en super bra kväll allihopa så skriver jag nog senare!

L O V E
erikahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0