This is me

Vad är du rädd för: Mörker, getingar 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Hm, är nog mest nöjd med hur mycket jag har växt som person senaste åren och nöjd över den jag blivit.

Det roligaste jobbet du haft/har: Bogrundets labb, Mcdonalds

Har du körkort och egen bil: Ja klart!

När tog du ditt körkort: 4 april 2011

När grät du senast: Oj, det var länge sedan. Jag kommer inte ihåg.

När skrattade du senast: Igår

Vem åkte du bil med sist: Elias

Vem åt du mat med sist: Pappa

Vem sov du hos sist: Haha oj, jag har ingen aning.

Vem sov hos dig sist: Det var 100år sedan men det måste vara Mathilda

Vad var du rädd för när du var liten: Kommer inte ihåg

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör eller florist

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Har ingen koll

Värsta smärtan du råkat ut för: Smärtan när man bränner sig rejält

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Familjen och mina underbara vänner

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Jag är nästan aldrig riktigt förbannad och ledsen men senast jag var det var pga. killen jag var tillsammans med förut och det var länge sedan. Förutom det var jag riktigt förbannad pga. ett missförstånd mellan mig och några av mina vänner.

Har du någonsin sportat: Fotboll, tennis, dans, bowling

Någon du ser upp till: Det finns ingen jag riktigt ser upp till men lyssnar mycket på mamma och pappa.

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, läpsyl, tamponger, mobilen

Har du varit utomlands någon gång: Ja

Vilken plats var finast: Alla ställen jag varit på har varit fina på sina sätt. 

Största stad/städer du varit i: Paris och London

 

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej!

Rökt: Nej , provat

Snusat:

Druckit: Japp

Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Äkta, glad, omtänksam, rolig, gullig sen gör det inget om han ser bra ut.

Finaste komplimang du fått: Jag vet inte, alla komplimanger är väl fina?

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Det skulle man nog kunna säga ja.. Det är inget jag är stolt över. 

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja fruktansvärt.

Har du någonsin gjort något kriminellt: Nejdå

Har du snattat: Aldrig!

 

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Inget, allergisk

Aftonbladet eller expressen: Inget

McDonalds eller MAX: Beror på vad jag är sugen på, hamburgare = max, mcwrap = donken

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Oj, båda två är roligt men det är alltid skönt att åka charter till solen

Sverige eller Utlandet: Borta bra men hemma bäst

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Både och

Sommar eller vinter: Det är skönt med sommar och värme och bikini men vintern har sin charm.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg:  Tycker mer om att åka tåg så att man kan gå omkring men flyg är coolt

Bil eller buss: Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0