3 oktober

Men tjena! Det var ett tag sen...
 
Har haft en fullspäckad sommar. Först studenten, resan till Turkiet och direkt när jag kom hem därifrån började jobben. Var ledig ca. två dagar på tre veckor. Därför har jag inte haft tid att skriva. Jag jobbar fortfarande men tack och lov inte lika mycket.
 
Det har blivit dåligt med träningen också, tyvärr. Ibland önskar man att dagarna och veckorna inte sprang iväg så fort. Tänkte i alla fall sammanfatta min sommar i bilder.
 
Badade i poolen på hotellet.
Utgång första dagen med Amanda.
 
All in, första kvällen så vi passade på att dansa lite på baren ;)
The doors i Turkiet.
Havanna beachclub.
 
 
Tåget mot Arlanda.
En kväll i Turkiet.
På hotellrummet.
Stekte på stranden.
Stranden, saknar värmen!
Firade Julias födelsedag på restaurant.
Ådalen tre.
Ådalen tre.
 
Midsommar med släkten i Bredsjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0