På jakt efter ny jacka

 
Funderar på en ny jacka. Har redan två dunjackor och en skidjacka men vill ha en som är lite varmare än skidjackan och lite smidigare än dunjackan. Jag har hittat tre st på Stadium. Men kan inte riktigt bestämma mig.
Lila Everest, lite kortare i modellen. Finns även i andra färger. 1299 kr.
Rosa Helly Hansen, också kortare modell. 2999 kr.
Vit och beige, Warp. Finns även i turkost. Lite längre i modellen. 999 kr.
 
Just nu är min favorit den vita och beiga från Warp för den är längre i modellen och tyckte om fickorna och detaljerna samt färgerna men är rädd för att den kommer bli väldigt skitig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den längst ner var väldiogt snygg måste jag säga. :)

2012-10-05 @ 17:06:13
URL: http://studeramedmera.blogg.se
Postat av: lunda

Säger den vit beigea jackan ja den var ju lätt snyggast

2012-10-05 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0