Please, don't wake me up

Godmorgon! Vaknade nu, börjar jobba 16.30. Du vet känslan när man bara vill ligga kvar i sängen för att det känns som man inte sovit på flera veckor?! Den känslan känner jag nu men det är bara att bita ihop och kämpa sig igenom det här passet och se fram emot ledighet. Jag har iaf bra sällskap på jobbet! :) 
 
Jag tänkte duscha nu sedan äta nått och sen är det dags att åka. Är så otroligt trött idag. Det känns verkligen att jag har jobbat natt i helgen. Vilken otrolig tur att jag är ledig måndag, tisdag, lördag, söndag och måndag nästa vecka, bästa känslan med att vara ledig är att jag får mycket tid till att träna. Jag sörjer lite smått för att jag missar både spinningen och muscle power idag men jag får ta nya tag imorgon.

För övrigt så ska jag till frissan på måndag. Det är på tiden. Jag är väldigt trött på mitt blonda hår så nu ska jag byta färg på håret, ni får se resultatet imorgon.

Nej nu måste jag kila, jag vill helst slippa stressa.

L O V E
erikahahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0