Varför ska man vara vän med de som bara sviker?

Jag är så otroligt less på människor som alltid sviker och som egentligen inte bryr sig utan bara låtsas bry sig för att de är nyfikna. Man ska bara umgås med människor som får en att må bra och därför tänker inte jag lägga mer energi på er.

Ni säger att ni saknar mig och vill hitta på nått med mig men varje gång jag frågar så säger ni nej. Oavsett ifall jag frågar veckor i förväg och om ni säger ja så ändrar ni er någon timme innan tiden vi bestämt. Det är lätt att säga massa saker som man inte menar. Jag är så otroligt trött på tomma ord.

Såfort det är något har ni ingen lust. Men alla andra är alltid väldigt viktiga att va med. Fy jag blir väldigt arg och besviken!!

Man ska inte lova något som man inte kan hålla!!!

Låt mig va bara!! Jag mår bättre utan er när ni jämt gör såhär!

Blev tvungen att skriva av mig. Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh sånt är så jäkla drygt, då har man kanske sett fram emot något hela dagen och kanske t,o,m fixat och planerat inför det sen ångrar sig personen och inte vill göra något i sista sekund.. Man bli så less då. :O:P

Svar: ja jag håller med! GUUUD, vad jag längtar efter att åka utomlands! Vi får se till att boka snart :D
Erika Björklund

2012-10-18 @ 20:05:38
Postat av: Elin

glömde skriva att de va från mig :P

2012-10-18 @ 20:05:58
URL: http://studeramedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0