Why don't we break the rules?

Kom hem från jobbet vid ett. Har duschat och nu håller jag på att flytta lite filer och avinstallera lite program på datorn. 
 
Jag uppskattar kommentarerna jag får, det är väldigt roligt att höra vad ni tycker också, fortsätt med det! 
 
För övrigt är jag så otroligt sugen på att ta nästa flyg utomlands till värmen men det dröjer nog ett tag. Problemet är att jag inte har någon att åka med, hur roligt är det att åka själv liksom?.. Tänk att åka till 30grader varm och sol i några veckor. Vakna av att solen skiner in genom fönstret, kliva upp och ligga på stranden och glassa hela dagarna, ta ett dopp i det blå och hitta på massvis med roliga saker på kvällarna, besöka alla pubar och krogar och bara leva livet. Jag saknar Turkiet väldigt mycket. Synd att halva resan blev förstörd av sjukdom. 
 
Det lutar i alla fall åt att jag åker med familjen till Paris i slutet på november och förhoppningsvis till London i vår och nästa höst ska jag banne mig åka till värmen och få lite färg på mig. Någon som är intresserad av att följa med? 
Turkiet 2011.
 
Turkiet 2012. Ta mig till värmen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lunda

Åhh turkiet fyfan va härligt åker me ja

2012-10-08 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0