Do you think about me when you're all alone?

Hellu!
Här sitter jag i pyjamas. Jag vaknade vid ett av att pappa väckte mig. Då klev jag upp och fikade. Sen har jag städat kylskåpet och torkat ur där, bakat en kaka, hjälpt pappa med maten, diskat, städat hela köket, dammsugit, städat åt Charlie och nu tänkte jag ta tag i mitt rum som ser ut som skit. Underbart med lediga dagar då man bara kan ta det i den takt man känner för osv. Men idag har jag i alla fall fått ganska mycket gjort.

Frågan är ju vad jag ska hitta på ikväll, känner mig fortfarande lite kraslig sen förra veckan då jag var sjuk därför kan jag inte träna. Det kanske blir en myskväll framför Oth idag igen och imorgon är jag också ledig som sagt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi måste ses nått snart, känns som de va längesen nu. :P<3

Svar: Ja det måste vi, va ju ett tag sen ja :) <3
Erika Björklund

2013-02-06 @ 16:55:31
URL: http://studeramedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0