En snöig tisdag

Tjena!
Jag kom nyss in. Först har jag jobbat 9-18. Det är krävande att bygga om på jobbet. Ingenting är där de ska vara och det är allmänt rörigt. Väldigt många olika ljud är det också, ibland tror man att man ska bli döv. Vissa saker funkar inte ibland och det är mycket folk som inte "hör hemma" hos oss i vanliga fall, typ som elektriker och snickare. Men de tycker nog att vi är lika mycket ivägen som vi tycker att de är, haha.

När jag kom hem från jobbet skottade jag utanför huset osv. Det hade snöat ganska mycket sen jag åkte vid åtta imorse plus att plogen hade gått. Det var riktigt tungt eftersom det är blötsnö och det var världens plogkant men nu är jag äntligen klar och det är riktigt skönt. Dessutom vet jag att mamma och pappa kommer bli super glada när de kommer hem och slipper skotta.

Nu tänkte jag fixa lite fika och slå på några avsnitt av Oth eller Tvd och ta det lugnt. Jag ser fram emot två lediga dagar. Sen jobbar jag fre, lör, sön och nästa vecka jobbar jag bara en dag, så skönt med lite lång ledighet! :D

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0