:)

Tjena!
 
Igår jobbade jag 8-15. Det var mycket slit och släp eftersom vi haft stängt söndag kl 22 - fredag kl 12 pga. ombyggnad men det blev ett väldigt bra resultat tycker jag. Även om det inte är klart än. Efter jobbet åkte jag och pappa till Etic, där körde jag spinning och core och träffade Elin. Sen åkte vi och handlade och när vi kom hem lagade vi tacos, så otroligt gott!!! Vid åtta tog jag bussen till stan och skulle möta upp några men det dröjde lite så träffade Sofie på Jack's. Hon kom ner dit bara för att hålla mig sällskap, så gulligt! Sen var jag på förfest i Skönsberg, kanske inte jätterolig men aja sen drog vi till stadshuset. Det var roligt.
 
Strax innan två hämtade Julia mig så vi drog på Donken och käkade sen kom gullungen och hämtade mig och vi åkte hem och sov. Imorse vaknade vi vid halv elva och myste innan jag blev lämnad ensam eftersom han skulle iväg. Sen dess har jag legat i sängen och tittat på Oth och sovit. Nu tänkte jag duka och städa lite innan jag ska ta en dusch. Vid sex-sju tiden kommer min fina vän Sofie och hämtar mig och vi ska åka hem till henne och ha myskväll. Spännande eftersom jag aldrig har varit hos henne förut. Känner på mig att kvällen kommer bli lovely.
 
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0