Godkväll!

Igår var det lite körigare på jobbet men vi blev klar i hyffsad tid ändå när jag kom hem tänkte jag hålla mig vaken till 06.30 för att åka på cykling men jag hade varit vaken i 18 timmar och kände att det kanske inte var så bra att träna då så jag sov istället.

Idag vaknade jag vid tre, gick upp och åt frukost sen kom Elias hem så vi ständade Charlies bur sen åt jag middag och åkte på 45min spinning med pappi sen satt vi kvar och stretchade och pratade lite innan vi duschade och åkte hem. Nu har jag nyss druckit en jättegod smothie gjort på blåbär, hallon och banan och ätit grovt bröd med tomat. Tänkte snart dra mig in mot stan och umgås lite.

Ha det så bra ♥
Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0