Helgen

I fredags var jag hemma från jobbet för jag mådde fortfarande dåligt men va iaf med Matilda på kvällen, vi hade myskväll och pratade halva natten.

I lördags åkte jag pulka med Sandra, Tommy, Nisse och några till sen åkte vi hem till Sandra och fixade oss sen upp till Rickard på förfest och sen blev det utgång som avslutades med max. Fick även bästa sovsällskapet. Vi sov till sex på söndagen då åkte jag till stan sen handlade jag och åkte hem. Gjorde fruktsallad, jättegoda mackor och matlåda sen myste jag framför Oth.

Idag måndag har jag jobbat, agerat taxi åt mamma och Elias och förutom det har jag legat helt utslagen i soffan och sovit. Nu ska jag sova för jobbar imorgon, 9-18. Det blir påfrestande att jobba med all ombyggnad men det kommer bli så himla bra sen, längtar tills det blir klart!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0