I need your time

Godkväll!
Idag vaknade jag vid halv fyra, gjorde go' frukost sen åkte jag till gymmet och körde spinning. Det gick tungt, märktes att jag hade sovit dåligt osv. När jag kom hem åt jag lite middag innan jag skjutsade pappa till nått möte och jag åkte vidare till mormor och morfar. Där hade vi hockeykväll, tittade mest på Timrås och Modos matcher. Dock blev det förlust för båda lagen vilket var synd. Fick skjuts av morfar hem eftersom vi hade lånat deras bil. Vår bil är på verkstan igen.
 
Nu sitter jag här och tänkte städa lite på rummet sen ta mig en dusch innan jag slår på Oth och sover. Jag är otroligt trött idag. Prio nr ett är att sova mycket inatt och imorgon så jag är pigg och glad på jobbet, ska jobba 00-06 imorgon. Men först tänkte jag gå på spinning och core.
 
Förövrigt är jag på världens goshumör och vill helst bara mysa ner mig i sängen framför en film och bara hålla om någon och stanna tiden och ligga så i en evighet. Är så trött så jag känner mig lite halv deppig, sömn behövs verkligen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0