Love me

Hejsan!
Dålig uppdatering i helgen. I fredags jobbade jag 00-06 och jag somnade inte förän 10 på morgonen så sov hela dagen igår, fast vid fyra åt jag tacos med familjen sen sov/vilade jag till 22.30 då tittade jag på TV med mamma och pappa sen duschade jag och fixade mig och åkte till jobbet vid 00. Satt och prata med Julia och Sofie. Jobbade 02-06 och det kändes otroligt tungt. Det var inte så mycket folk men allt kändes jättejobbigt, vet inte varför men det blev hyfsat tillslut ändå. När jag hade slutat stannade jag kvar och pratade lite och drack latte och när jag kom hem vid 7.15 gick jag och la mig direkt men hade jättesvårt att somna. :( Men tillslut fick jag lite sömn i alla fall.

Idag vaknade jag vid 15 för jag hade ställt väckarn på 15. Nyss har jag gjort en medarbetarundersökning och ska snart äta mat och packa tränings- och jobbväskan.
Kl 17 är det 30min cykling som gäller sen ska jag duscha och fixa mig och åka till jobbet. Ikväll/inatt jobbar jag 19-03.15 och jag håller tummarna för att det kommer gå superbra. Jag är förövrigt ledig måndag och tisdag!! :)

Nu ska jag gå, ha de bra!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: matilda nordström

Du är så fin bästa du, miss you! <3

2013-02-25 @ 05:56:50
URL: http://evamatildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0