Några saker du kanske inte visste om mig

  • Jag är typ beroende av parfym, måste alltid ha på mig det även om jag bara ska vara hemma för annars känner jag mig naken. Det kanske låter av töntigt men det är så!

 

  • Jag har en bettskena som jag måste ha när jag sover eftersom jag gnisslar tänder och förut knäckte min käke varje gång jag gapade och det var as obehagligt och störande men det blir faktiskt bättre och bättre. Det är typ som ett tandskydd fast bara för överkäken.

 

  • Det finns ingen som känner mig riktigt, inte mamma och pappa och ingen annan heller. Antar att jag har svårt att öppna mig för andra.

 

  • När jag ska somna måste jag titta på en film eller en serie för annars kan jag inte slappna av riktigt och alltså inte somna.

 

  • Jag drack inte en droppe alkohol innan jag fyllde 18år. Jag fick mitt körkort och allt runt körkortet betalat om jag inte drack alkohol, rökte eller snusade och det höll jag.

 

  • Förut tränade jag ungefär 5-6 dagar i veckan men i somras när jag hade så mycket jobb hann jag aldrig träna och sen dess har jag inte kommit igång riktigt igen men jag saknar det otroligt mycket och har dåligt samvete varje dag för jag inte tränar.

 

  • Jag har knappt nån kontakt med en enda vän från gymnasiet och jag är glad för det även om vi hade roligt då.

 

  • Till hösten/vintern tänker jag flytta utomlands och jobba eller säsonga i fjällen.

 

  • Senaste månaderna har jag blivit en annan person, jag är mycket positivare till allt och försöker alltid att se det positiva i allt, så har jag inte varit tidigare.

 

  • 2012 är det jobbigaste året i mitt liv hittils. Det hände mycket saker, studenten, skola, kompisar, jobb, mådde inte bra osv. Men samtidigt är det ett av de bästa åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0