Tjena

Dålig uppdatering idag och igår kväll eftersom jag inte har varit hemma, igår kväll åkte jag iväg till stan och kollade på film osv. sen sov jag där, mysmys! Imorse vakna jag i stan och åt frukost sen fick jag skjuts till jobbet. Gulliga människor det finns! :) Sen har jag jobbat 15.30-22 och nu var det inte så jättelängesen jag kom hem. Just nu kollar jag runt lite på internet och snart tänkte jag tvätta och börja fundera på vad jag ska packa eftersom jag åker till fjällen på söndag efter jobbet med trevligt folk.

Imorgon kommer det nog bli dålig uppdatering igen. Jag jobbar 11-15.15 och innan det tänkte jag försöka hinna på systemet sen ska jag nog till Birsta med mammi en sväng och på kvällen ska jag va med bästa Elin och sen packa och sova eftersom jag jobbar 11-15.30 på söndag och sen ska jag fixa det sista innan vi drar. Men jag lovar att uppdatera såfort jag har tid.

Ha det grymt, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0