sjuk..

Hellu! Jag har verkligen inte haft ork att uppdatera nu i veckan. I måndags vaknade jag med halsont och var snuvig. I tisdags var jag helt förstörd med feber och allt. Var till Birsta en snabbis annars låg jag bara död i soffan tills jag fick sovsällskap och det var ju tur för jag höll på att frysa ihjäl så behövde lite värme. I går onsdag hade jag 39.4 i feber när jag vaknade och jag orkade inte göra något på hela dagen utom att ligga död i soffan. Jag mådde verkligen skit. Idag är febern borta tror jag men jag är jätte förkyld och helt slut. Har hostat så jag har ont i magen, tur att jag får magmuskler iaf! Haha! Imorgon ska jag ta det lugnt hela dagen och försöka bli frisk. Dock börjar det bli trist att bara vila eftersom jag gjort det hela veckan men jag hoppas jag orkar hitta på nått i helgen när jag är ledig!




Kommentarer
Postat av: Elin

Så tråkigt och vara sjuk, lika bra att du vila upp dig ordentligt så du bli frisk snart. :)<3

Svar: ja tur att jag har blivit nästan helt bra nu :D <3
Erika Björklund

2013-02-01 @ 14:11:00
URL: http://studeramedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0